Jak zorganizować sprzedaż abonamentów firmom ubezpieczeniowym

/appFiles/site_102/images/autor/DLMJifTebjx9cYW.jpeg

Autor: Piotr Karniej

Dodano:
Jak zorganizować sprzedaż abonamentów firmom ubezpieczeniowym

Niepubliczny zakład opieki zdrowotnej zamierza podjąć współpracę z ubezpieczycielami, którzy planują  wykupić abonamenty dla swoich klientów. W jaki sposób ją zorganizować, aby przyniosła zyski?

NZOZ, który decyduje się na pozyskiwane dodatkowych środków finansowych z udzielania świadczeń abonamentowych, powinien dokładnie oszacować ich koszt. Pozwoli to na właściwe przeprowadzenie negocjacji z firmą ubezpieczeniową zainteresowaną wykupieniem tych usług dla swoich klientów. W sytuacji, gdy placówka świadczy również usługi w ramach kontraktu z NFZ, powinna wyraźnie rozdzielić - zarówno pod względem organizacyjnym, jak i finansowym - te rodzaje świadczeń.

Pozostało jeszcze 91 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Załóż konto testowe z dostępem na 5 dni


ZAŁÓŻ KONTO TESTOWE NA 5 DNI

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

ISO 9001:2015 w placówce medycznej – nowe podejście, nowe wymagania

Warszawa 25.września.2017

ISO 9001:2015 w placówce medycznej – nowe podejście, nowe wymagania

Czytaj więcej   »

Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

Miokinematyczna Odbudowa Wzorców Kompleksu „Lędźwiowo – Miedniczno – Udowego”

Warszawa 13.października.2017

Kurs pogłębiający wiedzę o zależnościach pomiędzy ipsilateralną i kontralateralną częścią zespołu lędźwiowo–miedniczno–udowego.

Czytaj więcej   »


Odbierz e-book w
prezencie!

Jak przygotować rejestratorki do obsługi pacjentów?

Spis treści Czytaj e-wydanie