Jak zorganizować sprzedaż abonamentów firmom ubezpieczeniowym

/appFiles/site_102/images/autor/DLMJifTebjx9cYW.jpeg

Autor: Piotr Karniej

Dodano: 19 maja 2010
Jak zorganizować sprzedaż abonamentów firmom ubezpieczeniowym

Niepubliczny zakład opieki zdrowotnej zamierza podjąć współpracę z ubezpieczycielami, którzy planują  wykupić abonamenty dla swoich klientów. W jaki sposób ją zorganizować, aby przyniosła zyski?

NZOZ, który decyduje się na pozyskiwane dodatkowych środków finansowych z udzielania świadczeń abonamentowych, powinien dokładnie oszacować ich koszt. Pozwoli to na właściwe przeprowadzenie negocjacji z firmą ubezpieczeniową zainteresowaną wykupieniem tych usług dla swoich klientów. W sytuacji, gdy placówka świadczy również usługi w ramach kontraktu z NFZ, powinna wyraźnie rozdzielić - zarówno pod względem organizacyjnym, jak i finansowym - te rodzaje świadczeń.

Pozostało jeszcze 91 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Zyskaj DARMOWY 24h dostęp do portalu!


Aktywuj 24-godzinny okres testowy

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Spis treści Czytaj e-wydanie