Kiedy informować PIP o wypadku przy pracy

/appFiles/site_102/images/autor/jOm3t7RWhowvzaG.jpeg

Autor: Sebastian Kryczka

Dodano: 21 czerwca 2017
Kiedy informować PIP o wypadku przy pracy

Niezależnie od podejmowanych starań w zakresie zapewnienia bezpiecznego wykonywania obowiązków, w placówce medycznej może dojść do wypadku przy pracy. Z tego rodzaju zdarzeniem wiążą się liczne obowiązki placówki względem poszkodowanego. Sprawdź, kiedy niezbędne jest zawiadomienie Państwowej Inspekcji Pracy.

Branża medyczna nie wiąże się z takim szerokim spektrum zagrożeń wypadkowych, jak przemysł ciężki czy budownictwo. Niemniej zdarzają się wypadki przy pracy. W praktyce mogą to być wypadki każdej kategorii – lekkie, ciężkie, zbiorowe a nawet śmiertelne. Wśród poszkodowanych dominują głównie pielęgniarki i położne, jak również ratownicy medyczni.

Pozostało jeszcze 94 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Zyskaj DARMOWY 24h dostęp do portalu!


Aktywuj 24-godzinny okres testowy

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Spis treści Czytaj e-wydanie