Kiedy outsourcing się opłaca, studia przypadków

/appFiles/site_102/images/autor/KZu6YmjftRb0d2E.jpeg

Autor: Elżbieta Borek

Dodano:
Kiedy outsourcing się opłaca, studia przypadków

Placówki medyczne zlecają firmom zewnętrznym nie tylko udzielanie świadczeń medycznych, lecz także sprzątanie, pranie, żywienie pacjentów i transport sanitarny. Przy wyborze wykonawców popełniają jednak wiele błędów. Jak ich zatem uniknąć i mieć pewność, że zlecamy pracę najlepszym oferentom?

Placówki medyczne powszechnie naruszają prawo przy korzystaniu z usług zewnętrznych, głównie przy wyborze wykonawców – oceniła Najwyższa Izba Kontroli (źródło: Informacja o wynikach kontroli pt. Korzystanie z usług zewnętrznych przez szpitale publiczne z 22 czerwca 2016 r.). Wskazała też, że placówki medyczne staranniej nadzorują wykonawców usług niemedycznych niż medycznych. Obecnie outsourcing jest stosowany wszędzie. Placówki medyczne zlecają zewnętrznym wykonawcom zarówno swoje podstawowe zadania, czyli udzielanie niektórych świadczeń medycznych, jak i usługi niemedyczne, np. sprzątanie czy żywienie pacjentów.

Pozostało jeszcze 94 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Załóż konto testowe z dostępem na 5 dni


ZAŁÓŻ KONTO TESTOWE NA 5 DNI

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

Jak zarządzać ryzykiem w ujęciu ISO 9001:2015 w ochronie zdrowia-praktyczne warsztaty

Warszawa 27.listopada.2017

Jak zarządzać ryzykiem w ujęciu ISO 9001:2015 w ochronie zdrowia

Czytaj więcej   »

Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

RODO w branży medycznej – aspekty prawne i wdrożeniowe.

Warszawa 07.grudnia.2017

Jak prawidłowo przygotować placówkę?

Czytaj więcej   »


Odbierz e-book w
prezencie!

Jak przygotować rejestratorki do obsługi pacjentów?

Spis treści Czytaj e-wydanie