Lekarz dostępny od zaraz
Pacjent nie lubi, a często nie może, czekać. Podobnie jak lekarz, w przypadku, gdy pacjent się spóźnia lub nie przychodzi na wizytę. Dlatego warto zadbać o szybki dostęp do lekarzy na każdym etapie obsługi - od momentu rejestracji do wizyty w przychodni. Wtedy rosną wskaźniki dostępności, ale również satysfakcji pacjentów.
W ciągu tygodnia w sezonie grypowym występuje w Polsce ponad 70 tys. przypadków grypy (najwięcej wśród dzieci do 4. roku życia). Wszyscy wiemy, że osoby chore, zwłaszcza z gorączką, nie powinny przychodzić do pracy, gdyż wirus rozprzestrzenia się bardzo szybko. Problem w tym, że przychodnie pękają wtedy w szwach. Nawet prywatne centra medyczne, gdzie zwykle przed gabinetami nie widać oczekujących pacjentów - przygotowują się na masowy napływ chorych, wprowadzając dodatkowe dyżury lekarskie (szczególnie internistów i pediatrów)czy blokują sloty grafikowe dla nagłych zachorowań, „uwalniane” w dniu bieżącym.Czy kolejek do lekarza – w sezonie, a potem w szczycie zachorowań - da się uniknąć? Świadczeniodawcy mogą i muszą wprowadzać mechanizmy „sterowania ruchem” oraz rozwiązania, które pozwolą im sprostać rosnącym potrzebom i wymaganiom pacjentów.
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem (odpowiedź w 48 h)
- Bazę 3500 porad ekspertów, gotowych wzory dokumentów i procedur
- Przywileje z uczestnictwa w Klubie Menedżera Ochrony Zdrowia - rabaty, konferencje, webinary live, e-szkolenia, prezenty
Jeśli masz już konto
Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl
aktywuj dostęp testowyJeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.