Podpis elektroniczny musi być zintegrowany z istniejącym systemem
Podjęcie decyzji o zrezygnowaniu z dokumentacji papierowej w placówce medycznej wymaga przede wszystkim wdrożenia standardu elektronicznego dokumentu medycznego, określającego m.in. format dokumentu oraz kryteria poprawności procesów przetwarzania danych medycznych i zarządzania dokumentacją medyczną w postaci elektronicznej.
Do złożenia podpisu elektronicznego potrzebna jest indywidualna karta, czytnik karty oraz odpowiednie oprogramowanie. Wszystkie te elementy zapewniane są przez dostawcę podpisu elektronicznego, ale muszą zostać odpowiednio zintegrowane z systemem komputerowym, w którym jest prowadzona dokumentacja medyczna.
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem (odpowiedź w 48 h)
- Bazę 3500 porad ekspertów, gotowych wzory dokumentów i procedur
- Przywileje z uczestnictwa w Klubie Menedżera Ochrony Zdrowia - rabaty, konferencje, webinary live, e-szkolenia, prezenty
Jeśli masz już konto
Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl
aktywuj dostęp testowyJeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.