Pracownicy są dla nas najważniejsi

/appFiles/site_102/images/autor/ZQGhpVtKd6aMSgi.jpeg

Autor: Magdalena Pokrzycka-Walczak

Dodano:
Pracownicy są dla nas najważniejsi

Zarządzającym Żagiel Med zależy aby personel, który jest wizytówką przychodni, przychodził do pracy codziennie z uśmiechem. Sprawdź, co można zrobić, aby pracownicy mieli satysfakcję z pracy, wykonywali ją z zaangażowaniem i w ten sposób przyczyniali się do wspólnego sukcesu - rozmowa z DOROTĄ KARCZEWSKĄ, prezes przychodni „Żagiel Med” w Lublinie

Przychodnie Żagiel Med w Lublinie to już uznana wysoka jakość świadczonych usług medycznych, docenianych przez pacjentów, także w rankingach popularności placówek medycznych w regionie. Jak zdobywa się zaufanie pacjentów i buduje wizerunek miejsca przyjaznego zdrowiu?

Uważamy, że każda osoba odwiedzająca placówkę medyczną ma prawo do zwykłej, ludzkiej życzliwości. Dlatego w Żagiel Med stawiamy na rodzinną i ciepłą atmosferę. Z naszych obserwacji wynika, że pacjenci w dużej mierze oczekują od lekarzy i personelu medycznego szacunku i dobrego traktowania. Staramy się im to zapewniać. Nawet w trudnych chwilach choroby i leczenia pomagamy pacjentom budować zdrowe poczucie wartości. Uznajemy też prawo każdego z nich do dyskrecji i intymności. Duże znaczenie przykładamy do tego, by nasi pacjenci byli dobrze poinformowani. Nie wyobrażamy sobie, by nie mieli oni pełnej wiedzy na temat danego schorzenia i możliwych metod jego leczenia. Chcemy, aby nasi pacjenci czuli się u nas komfortowo i mieli poczucie, że przychodząc do Żagiel Med zawsze otrzymają fachową pomoc.

Pozostało jeszcze 89 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Załóż konto testowe z dostępem na 5 dni


ZAŁÓŻ KONTO TESTOWE NA 5 DNI

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
dobre praktyki
Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

Jak zarządzać ryzykiem w ujęciu ISO 9001:2015 w ochronie zdrowia-praktyczne warsztaty

Warszawa 27.listopada.2017

Jak zarządzać ryzykiem w ujęciu ISO 9001:2015 w ochronie zdrowia

Czytaj więcej   »

Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

RODO w branży medycznej – aspekty prawne i wdrożeniowe.

Warszawa 07.grudnia.2017

Jak prawidłowo przygotować placówkę?

Czytaj więcej   »


Odbierz e-book w
prezencie!

Jak przygotować rejestratorki do obsługi pacjentów?

Spis treści Czytaj e-wydanie