Słuchamy pacjentów i reagujemy na ich potrzeby

/appFiles/site_102/images/autor/ZQGhpVtKd6aMSgi.jpeg

Autor: Magdalena Pokrzycka-Walczak

Dodano:
Słuchamy pacjentów i reagujemy na ich potrzeby

W centrum aktywności i zaangażowania Samorządowej Przychodni Zdrowia w Tuszynie jest zdrowie pacjentów, a zmiana ich postaw i świadomości odgrywa kluczową rolę w zachowaniu zdrowia i dobrego samopoczucia. Sprawdź, w jaki sposób programy i akcje profilaktyczne pomagają w lepszej opiece nad pacjentami - rozmowa z ŻANETĄ KARCZEWSKĄ, dyrektor Samorządowej Przychodni Zdrowia w Tuszynie.

Każda choroba wykryta we wczesnym stadium daje lepsze efekty leczenia. Jest to ogromna korzyść nie tylko dla pacjenta i jego rodzin, lecz także dla całego systemu ochrony zdrowia. W ostatnich latach odpowiedzialność za zdrowie pacjenta przerzucono na zakłady lecznicze.

Pozostało jeszcze 92 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Załóż konto testowe z dostępem na 5 dni


ZAŁÓŻ KONTO TESTOWE NA 5 DNI

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
dobre praktyki
Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

Jak zarządzać ryzykiem w ujęciu ISO 9001:2015 w ochronie zdrowia-praktyczne warsztaty

Warszawa 30.października.2017

Jak zarządzać ryzykiem w ujęciu ISO 9001:2015 w ochronie zdrowia

Czytaj więcej   »

Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

Jak zarządzać ryzykiem w ujęciu ISO 9001:2015 w ochronie zdrowia-praktyczne warsztaty

Katowice 15.listopada.2017

Jak zarządzać ryzykiem w ujęciu ISO 9001:2015 w ochronie zdrowia

Czytaj więcej   »


Odbierz e-book w
prezencie!

Jak przygotować rejestratorki do obsługi pacjentów?

Spis treści Czytaj e-wydanie