Strategia gwarantem sukcesu rynkowego placówki

/appFiles/site_102/images/autor/4yzTfe3isHXqnCu.jpeg

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

Dodano: 28 kwietnia 2016
Strategia gwarantem sukcesu rynkowego placówki

Opracowanie i wdrożenie strategii działania przygotuje placówkę medyczną na konkurowanie z innymi, dynamicznie rozwijającymi się na rynku podmiotami.

Strategia – to brzmi dumnie. Praca nad nią to sygnał dla konkurencji, że jesteśmy świadomym „graczem rynkowym”, myślącym perspektywicznie. Jednak nie każda placówka medyczna ma szczęście do kadry zarządzającej myślącej rynkowo.

Jedni wierzą w siłę nazwiska właściciela, inni działają na rynku od lat i mają swoich pacjentów, mniej czy bardziej przypadkowych albo niekoniecznie zadowolonych (z braku konkurencji w okolicy), więc rentowność placówki jest utrzymana i nie trzeba zawracać sobie głowy żadną strategią. Traktowaną na ogół jako jedynie wielki wydatek, nie zawsze uzasadniony, do którego podchodzi się bardzo sceptycznie (bo jak wycenić, czy warto było przeznaczyć niemały budżet na opracowanie, a potem wdrożenie strategii?).

Czytaj więcej na temat rozwoju zawodowego menedżerów i personelu medycznego w SerwisZOZ.pl»

Pozostało jeszcze 92% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl

aktywuj dostęp testowy

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
sukces