Strategia gwarantem sukcesu rynkowego placówki
Opracowanie i wdrożenie strategii działania przygotuje placówkę medyczną na konkurowanie z innymi, dynamicznie rozwijającymi się na rynku podmiotami.
Strategia – to brzmi dumnie. Praca nad nią to sygnał dla konkurencji, że jesteśmy świadomym „graczem rynkowym”, myślącym perspektywicznie. Jednak nie każda placówka medyczna ma szczęście do kadry zarządzającej myślącej rynkowo.
Jedni wierzą w siłę nazwiska właściciela, inni działają na rynku od lat i mają swoich pacjentów, mniej czy bardziej przypadkowych albo niekoniecznie zadowolonych (z braku konkurencji w okolicy), więc rentowność placówki jest utrzymana i nie trzeba zawracać sobie głowy żadną strategią. Traktowaną na ogół jako jedynie wielki wydatek, nie zawsze uzasadniony, do którego podchodzi się bardzo sceptycznie (bo jak wycenić, czy warto było przeznaczyć niemały budżet na opracowanie, a potem wdrożenie strategii?).
Czytaj więcej na temat rozwoju zawodowego menedżerów i personelu medycznego w SerwisZOZ.pl»
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem (odpowiedź w 48 h)
- Bazę 3500 porad ekspertów, gotowych wzory dokumentów i procedur
- Przywileje z uczestnictwa w Klubie Menedżera Ochrony Zdrowia - rabaty, konferencje, webinary live, e-szkolenia, prezenty
Jeśli masz już konto
Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl
aktywuj dostęp testowyJeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.