Maria Mazur: Zadowolony pracownik to zadowolony pacjent

/appFiles/site_102/images/autor/s0DQ6hCJ3acUnRe.jpeg

Autor: Magdalena Pokrzycka-Walczak

Dodano: 15 maja 2017
Maria Mazur: Zadowolony pracownik to zadowolony pacjent

Certyfikaty ISO czy wiarygodności biznesowej są istotnym elementem pracy nad zapewnieniem dobrego wizerunku i przyszłości SPMZOZ w Słupsku oraz pracowników placówki. Sprawdź, dlaczego warto dbać o dobrą atmosferę w pracy opartą na zaufaniu i kto na tym zyskuje - rozmowa z MARIĄ MAZUR, dyrektorem Samodzielnego Publicznego Miejskiego ZOZ w Słupsku.

SPMZOZ pozyskał dofinansowanie na realizację projektu, którego celem jest wdrożenie systemu elektronicznej dokumentacji medycznej. Projekt realizowany będzie w partnerstwie z dwiema innymi placówkami z subregionu. Jak udało się przekonać partnerów do współpracy przy realizacji projektu?

Mieliśmy już doświadczenie z uczestnictwa w dwóch projektach realizowanych ze środków UE przez Urząd Miasta Słupska. Dlatego postanowiliśmy ubiegać się o dofinansowanie wdrożenia elektronicznej dokumentacji medycznej ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego. W dokumentacji konkursowej znalazła się informacja, że wyżej punktowane przy ocenie mają być wnioski składane w partnerstwach. Dlatego złożyliśmy propozycję Szpitalowi w Miastku i Centrum Medycznemu SALUS w Słupsku. Obie placówki zgłosiły swój akces w odpowiedzi na ogłoszony przez nas nabór. Połączył nas wspólny cel i – jak się okazało – udało nam się przekonać ekspertów do naszej wizji e-dokumentacji. Liderem projektu jest SPMZOZ – to dla nas wielkie wyzwanie i szansa, choć o sukcesie będziemy mogli mówić dopiero po zakończeniu i rozliczeniu projektu.

Pozostało jeszcze 82% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl

aktywuj dostęp testowy

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
dobre praktykiwywiad