Zadowolony pracownik to zadowolony pacjent

/appFiles/site_102/images/autor/ZQGhpVtKd6aMSgi.jpeg

Autor: Magdalena Pokrzycka-Walczak

Dodano:
Zadowolony pracownik to zadowolony pacjent

Certyfikaty ISO czy wiarygodności biznesowej są istotnym elementem pracy nad zapewnieniem dobrego wizerunku i przyszłości SPMZOZ w Słupsku oraz pracowników placówki. Sprawdź, dlaczego warto dbać o dobrą atmosferę w pracy opartą na zaufaniu i kto na tym zyskuje - rozmowa z MARIĄ MAZUR, dyrektorem Samodzielnego Publicznego Miejskiego ZOZ w Słupsku.

SPMZOZ pozyskał dofinansowanie na realizację projektu, którego celem jest wdrożenie systemu elektronicznej dokumentacji medycznej. Projekt realizowany będzie w partnerstwie z dwiema innymi placówkami z subregionu. Jak udało się przekonać partnerów do współpracy przy realizacji projektu?

Mieliśmy już doświadczenie z uczestnictwa w dwóch projektach realizowanych ze środków UE przez Urząd Miasta Słupska. Dlatego postanowiliśmy ubiegać się o dofinansowanie wdrożenia elektronicznej dokumentacji medycznej ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego. W dokumentacji konkursowej znalazła się informacja, że wyżej punktowane przy ocenie mają być wnioski składane w partnerstwach. Dlatego złożyliśmy propozycję Szpitalowi w Miastku i Centrum Medycznemu SALUS w Słupsku. Obie placówki zgłosiły swój akces w odpowiedzi na ogłoszony przez nas nabór. Połączył nas wspólny cel i – jak się okazało – udało nam się przekonać ekspertów do naszej wizji e-dokumentacji. Liderem projektu jest SPMZOZ – to dla nas wielkie wyzwanie i szansa, choć o sukcesie będziemy mogli mówić dopiero po zakończeniu i rozliczeniu projektu.

Pozostało jeszcze 82 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Załóż konto testowe z dostępem na 5 dni


ZAŁÓŻ KONTO TESTOWE NA 5 DNI

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
dobre praktyki
Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

ISO 9001:2015 w placówce medycznej – nowe podejście, nowe wymagania

Warszawa 25.września.2017

ISO 9001:2015 w placówce medycznej – nowe podejście, nowe wymagania

Czytaj więcej   »

Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

Miokinematyczna Odbudowa Wzorców Kompleksu „Lędźwiowo – Miedniczno – Udowego”

Warszawa 13.października.2017

Kurs pogłębiający wiedzę o zależnościach pomiędzy ipsilateralną i kontralateralną częścią zespołu lędźwiowo–miedniczno–udowego.

Czytaj więcej   »


Odbierz e-book w
prezencie!

Jak przygotować rejestratorki do obsługi pacjentów?

Spis treści Czytaj e-wydanie