Bezcenne zadowolenie pacjenta

/appFiles/site_102/images/autor/XsJhnvylbtQEOAB.jpeg

Autor: Iga Anna Ignaczak

Dodano: 3 marca 2015
Bezcenne zadowolenie pacjenta

Tylko właściwie dobrane techniki i narzędzia, odpowiednia próba respondentów oraz przeszkoleni ankieterzy pozwolą na rzetelne przeprowadzenie badań satysfakcji i odpowiednią analizę uzyskanych wyników. To z kolei przyczyni się do otwarcia się na potrzeby pacjenta i zwiększenie renomy placówki.

Pozostało jeszcze 97 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Skorzystaj z bezpłatnego 24h dostępu do zasobów SerwisuZOZ.pl


Aktywuj 24-godzinny okres testowy

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
pacjent