Efektywność pracy w dobie pandemii - co może zrobić menedżer

/appFiles/site_102/images/autor/GDzhUFH9EQVpsfj.jpeg

Autor: Dorota Uliasz

Dodano: 12 listopada 2020
Efektywność pracy w dobie pandemii - co może zrobić menedżer

Opracowanie procedur i instrukcji na czas kryzysu, a także systematyczne informowanie pracowników o podejmowanych działaniach to narzędzia, które pomogą każdemu kierownikowi w czasach koronawirusa. Jak zarządzać personelem medycznym i niemedycznym w tym czasie?

Zarządzanie w czasie pandemii i wynikających z niej konsekwencji: przeciążenia pracą, długotrwałego stresu czy też lęku stawia przed zarządzającymi podmiotami leczniczymi nowe wyzwania. Dlatego warto uświadomić sobie, jakie narzędzia mogą być pomocne szefom. Zarówno te, które już stosują w swojej pracy, a być może nowe, które ułatwią kierowanie ludźmi w obecnym czasie. Można powiedzieć, że jest to pozytywna konsekwencja zarządzania w trudnych sytuacjach. Kryzys wymusza wprowadzenie nowych nawyków organizacyjnych, które pozostaną w podmiocie leczniczym na długo.

Czytaj więcej na temat zatrudniania kierowników w SerwisZOZ.pl»

Pozostało jeszcze 91% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl

aktywuj dostęp testowy

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.