Jak zmienić przyzwyczajenia oraz nawyki personelu medycznego wypracowywane przez lata

Pracownicy zmuszani do szybkiej zmiany procedur i zachowań próbują nowe rzeczy wykonywać „po staremu”, dlatego efektywność pracy spada i obniża się standard świadczenia usług leczniczych. Jak zapobiec takiej sytuacji?
Każda zmiana organizacyjna powoduje opór pracowników i niechęć do zmian. Wynika to m.in. z konieczności spędzenia większej ilości czasu w związku z nauką nowej procedury. Dzień pracy zaczyna się rozciągać, a harmonogram przyjęć pacjentów się wydłuża. Rośnie ogólne zniechęcenie do wdrażanych nowości, bo nie widać światełka w tunelu.
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem za pośrednictwem redakcji
- Bazę 3000 porad ekspertów, gotowych wzorów dokumentów i procedur
Jeśli masz już konto
Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.
Słowa kluczowe:
zarządzaniePodobne artykuły
Zobacz również
Konferencje i szkolenia
