Kiedy informować PIP o wypadku przy pracy

/appFiles/site_102/images/autor/jOm3t7RWhowvzaG.jpeg

Autor: Sebastian Kryczka

Dodano: 21 czerwca 2017
Kiedy informować PIP o wypadku przy pracy

Niezależnie od podejmowanych starań w zakresie zapewnienia bezpiecznego wykonywania obowiązków, w placówce medycznej może dojść do wypadku przy pracy. Z tego rodzaju zdarzeniem wiążą się liczne obowiązki placówki względem poszkodowanego. Sprawdź, kiedy niezbędne jest zawiadomienie Państwowej Inspekcji Pracy.

Branża medyczna nie wiąże się z takim szerokim spektrum zagrożeń wypadkowych, jak przemysł ciężki czy budownictwo. Niemniej zdarzają się wypadki przy pracy. W praktyce mogą to być wypadki każdej kategorii – lekkie, ciężkie, zbiorowe a nawet śmiertelne. Wśród poszkodowanych dominują głównie pielęgniarki i położne, jak również ratownicy medyczni.

Pozostało jeszcze 94 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Skorzystaj z bezpłatnego 24h dostępu do zasobów SerwisuZOZ.pl


Aktywuj 24-godzinny okres testowy

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.