Tworząc procedury obsługi pacjenta w rejestracji, zwracaj uwagę na kwestie prawne

/appFiles/site_102/images/autor/IaPsivOF5kyAru1.jpeg

Autor: Dorota Uliasz

Dodano: 14 marca 2020
Tworząc procedury obsługi pacjenta w rejestracji, zwracaj uwagę na kwestie prawne

Podczas obsługi pacjentów w rejestracji kluczowa jest znajomość przepis ó w prawnych. Pracownik rejestracji musi być świadomy regulacji, kt ó re wpływają na jego pracę, w tym na obsługę pacjenta. Na jakie kwestie prawne należy zwracać uwagę, tworząc procedury obsługi pacjenta w rejestracji?

Pracownicy rejestracji przychodni czy szpitala na co dzień działają w środowisku mocno obwarowanym przepisami prawnymi. Ma to duży wpływ na komunikację z pacjentem i kwestie związane z jego obsługą.

Pozostało jeszcze 93 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Skorzystaj z bezpłatnego 24h dostępu do zasobów SerwisuZOZ.pl


Aktywuj 24-godzinny okres testowy

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
proceduryrejestracja