Tworząc procedury obsługi pacjenta w rejestracji, zwracaj uwagę na kwestie prawne

Podczas obsługi pacjentów w rejestracji kluczowa jest znajomość przepis ó w prawnych. Pracownik rejestracji musi być świadomy regulacji, kt ó re wpływają na jego pracę, w tym na obsługę pacjenta. Na jakie kwestie prawne należy zwracać uwagę, tworząc procedury obsługi pacjenta w rejestracji?
Pracownicy rejestracji przychodni czy szpitala na co dzień działają w środowisku mocno obwarowanym przepisami prawnymi. Ma to duży wpływ na komunikację z pacjentem i kwestie związane z jego obsługą.
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem za pośrednictwem redakcji
- Bazę 3000 porad ekspertów, gotowych wzorów dokumentów i procedur
Jeśli masz już konto
Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.
Podobne artykuły
Zobacz również
Konferencje i szkolenia
