Ile osób zajmujących się danym projektem, tym tyle samo wizji na temat tego, w jaki sposób powinna wyglądać jego końcowa forma. Dlatego, aby w trakcie prac nie zbłądzić, potrzebny będzie project manager, czyli kierownik, który nadzoruje wszystko, co związane z danym przedsięwzięciem. Kim jest dokładnie project manager, jakie są jego obowiązki i czym się zajmuje?
Ogromną częścią pracy menedżera projektu jest tworzenie planów projektów. Plan projektu jest prawdopodobnie najważniejszym dokumentem w projekcie. Plan powinien przedstawiać podejście do projektu i proces, którego zespół użyje do zarządzania projektem. Sprawdź, o czym pamiętać przy planowaniu projektu.
Skontakuj się z Centrum Obsługi Klienta: 22 518 29 29 (Poniedziałek-Piątek: 8:00 - 16:00).
© Wiedza i Praktyka
/WiedzaiPraktyka
/wip
Dołącz do klubu Menedżera Zdrowia Ochrony Zdrowia i korzystaj z benefitów!