Rejestr umów publicznych dopiero za półtora roku
Wejście w życie rejestru umów przesunięto o półtora roku. To być może pozwoli na doprecyzowanie nie do końca jasnych przepisów i wyjaśnienie pojawiających się na ich tle wątpliwości. Jakie są obowiązki prowadzenia rejestru umów na podstawie obecnego kształtu ustawy?
W ostatnim czasie istotną kwestią, z którą mają mierzyć się jednostki sektora finansów publicznych, a zatem także samodzielne publiczne zakłady opieki zdrowotnej, jest obowiązek prowadzenia przez nie rejestru umów, wprowadzony do ustawy z 29 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (dalej: ufp) na podstawie ustawy z 14 października 2021 r. o zmianie ustawy – Kodeks karny oraz niektórych innych ustaw. Zagadnienia związane z tym rejestrem wywołują wiele wątpliwości.
Czytaj więcej na temat zamówień publicznych w ochronie zdrowia w SerwisZOZ.pl»
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem (odpowiedź w 48 h)
- Bazę 3500 porad ekspertów, gotowych wzory dokumentów i procedur
- Przywileje z uczestnictwa w Klubie Menedżera Ochrony Zdrowia - rabaty, konferencje, webinary live, e-szkolenia, prezenty
Jeśli masz już konto
Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl
aktywuj dostęp testowyJeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.