Komunikacja w zespole

Rola menedżera w procesie komunikacji w placówce medycznej. Co jest ważne?

Komunikacja w placówkach medycznych to skomplikowana sieć wzajemnych powiązań, która bardziej przypomina poplątaną pajęczynę niż prostą, hierarchiczną drabinę. Sprawdź, jaka jest rola menedżera w zarządzaniu komunikacją wewnątrz zespołu.

reklama

Rekomendacja, ale nie reklama – co wolno lekarzowi

Zakaz reklamy usług medycznych nie został wprowadzony przez przypadek. Dzięki temu pacjent wybiera lekarza ze względu na jego dorobek, a nie na krzykliwą reklamę, którą zobaczył kilkadziesiąt razy. Wbrew pozorom nie musi to być ograniczeniem dla placówki medycznej.

pandemia

Pandemia przyspiesza – co mogą zrobić placówki medyczne

Bardziej strategiczne zaplanowanie działań w placówce medycznej w związku z kolejną falą pandemii wydaje się dość oczywiste z tego względu, że znamy już wnioski z poprzednich, a przede wszystkim ostatniej, wiosennej fali. Sprawdź, co może zrobić placówka medyczna, aby przygotować się na większą liczbę zachorowań.

reklama leków, lekarz w reklamie

Reklama leków – czego musi unikać lekarz

Ustawa Prawo farmaceutyczne zakazuje lekarzom reklamowania produktów leczniczych, lecz suplementy diety nimi nie są. Sprawdź, czy w związku z tym osoby z wykształceniem medycznym mogą je reklamować.

Kreowanie marki w Internecie

Jak angażować pracowników w budowę marki placówki medycznej

Media społecznościowe to źródło kontaktów socjalnych pracowników, co jest potencjałem do wykorzystania współpracujących fachowców jako swego rodzaju „adwokatów” marki czy jej „ambasadorów”. Dowiedz się, jak zaangażować pracowników w budowanie marki placówki i jakie są jej elementy.

strona internetowa placówki medycznej

Jakie informacje zamieścić na stronie internetowej placówki

Pacjenci mają bardzo duży wybór placówek medycznych, dlatego warto zadbać o ich komfort już na etapie poszukiwania przez nich informacji, konsultacji czy zabiegów. Przejrzysta i przyjemna wizualnie strona internetowa sprawi, że miejsce to już przy pierwszym kontakcie wykreuje właściwy, pozytywny wizerunek i przyjazny stosunek. Jakie informacje zamieścić na stronie internetowej placówki?

Dobra opinia

Dobre opinie pacjentów – jak je wykorzystać w marketingu

Pozytywne opinie klientów to potężne narzędzie marketingowe. Jak zatem wykorzystać potencjał, który zawierają opinie klienta, aby nie tylko wzmocnić wizerunek placówki medycznej, ale też zyskać dodatkowe korzyści?

Menedżer

Warsztat umiejętności skutecznego menedżera – decyzje szkoleniowe

Po doświadczeniach z pandemii, warto pozyskać wiedzę, jak na kolejne okresy tworzyć scenariusze działań w nowych problematycznych sytuacjach, jak niwelować złe emocje i chaos w newralgicznych sytuacjach oraz jak zarządzać kryzysem. Jakie decyzje szkoleniowe powinien podjąć menedżer?

zrównoważony rozwój

Jak zapewnić zrównoważony rozwój w placówce medycznej

O koncepcji zrównoważonego rozwoju mówi się ostatnio w dwóch wymiarach –działaniach proekologicznych i o temacie, który w obliczu pandemii koronawirusa zszedł na dalszy plan. Czy jednak problemy ekologiczne i lokalne mogą stać się drugoplanowe? Które placówki powinny dbać o zrównoważony rozwój? 

Znaki towarowe

Rejestracja znaku towarowego placówki. Co zyskasz?

Gdy podejmujesz działania związane z tworzeniem identyfikacji wizualnej podmiotu, rozważ rejestrację znaku towarowego placówki jako takiej. Co możesz zyskać, rejestrując też nazwy oferowanych zabiegów, zwłaszcza jeżeli są one wypracowane przez pracowników? Sprawdź na czym polega rejestracja znaku towarowego placówki medycznej.