26 kwietnia 2023 r. Bezpłatny webinar dla prenumeratorów: Jak w świetle prawa radzić sobie z trudnym pacjentem?
Dokument archiwalny
Zapraszamy naszych prenumeratorów do udziału w webinarium pt. „ Jak w świetle prawa radzić sobie z trudnym pacjentem? ”. Webinarium poprowadzą: mec. Ewelina Tylińska-Kałuża adwokat, senior lawyer w F/K Legal i mec. Natalia Zbrojewska, adwokat, lawyer w F/K Legal .
- Agresja pacjenta to zachowanie, które jest przemocowe, wrogie lub destrukcyjne wobec innych osób w sytuacji udzielania pomocy medycznej. Może obejmować fizyczne ataki na innych pacjentów lub pracowników ochrony zdrowia, słowne groźby, przekleństwa, szarpanie, rzucanie przedmiotami lub niszczenie mienia. Może do niej dojść np. podczas wizyty u lekarza, hospitalizacji, badania diagnostycznego, wykonywania procedur medycznych lub przyjmowania leków. Takie zachowanie pacjenta może wynikać np. z powodu choroby psychicznej, problemów emocjonalnych, bólu, frustracji, lęku, niezadowolenia z opieki medycznej itp.
- W przypadku wystąpienia agresji pacjenta personel medyczny powinien natychmiast podjąć odpowiednie kroki, aby zapewnić bezpieczeństwo wszystkim osobom znajdującym się w pobliżu i zapewnić pomoc dla pacjenta. O tym, jakie to kroki, dowiesz się z webinaru.
- Po głównej części prelekcji zaplanowana jest sesja pytań i odpowiedzi, możesz skorzystać z możliwości zadania pytania naszej ekspertce.
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem (odpowiedź w 48 h)
- Bazę 3500 porad ekspertów, gotowych wzory dokumentów i procedur
- Przywileje z uczestnictwa w Klubie Menedżera Ochrony Zdrowia - rabaty, konferencje, webinary live, e-szkolenia, prezenty
Jeśli masz już konto
Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl
aktywuj dostęp testowyJeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.