Strategia gwarantem sukcesu rynkowego placówki

Opracowanie i wdrożenie strategii działania przygotuje placówkę medyczną na konkurowanie z innymi, dynamicznie rozwijającymi się na rynku podmiotami.
Strategia – to brzmi dumnie. Praca nad nią to sygnał dla konkurencji, że jesteśmy świadomym „graczem rynkowym”, myślącym perspektywicznie. Jednak nie każda placówka medyczna ma szczęście do kadry zarządzającej myślącej rynkowo. Jedni wierzą w siłę nazwiska właściciela, inni działają na rynku od lat i mają swoich pacjentów, mniej czy bardziej przypadkowych albo niekoniecznie zadowolonych (z braku konkurencji w okolicy), więc rentowność placówki jest utrzymana i nie trzeba zawracać sobie głowy żadną strategią. Traktowaną na ogół jako jedynie wielki wydatek, nie zawsze uzasadniony, do którego podchodzi się bardzo sceptycznie (bo jak wycenić, czy warto było przeznaczyć niemały budżet na opracowanie, a potem wdrożenie strategii?).
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem za pośrednictwem redakcji
- Bazę 3000 porad ekspertów, gotowych wzorów dokumentów i procedur
Jeśli masz już konto
Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.
Słowa kluczowe:
sukcesPodobne artykuły
Zobacz również
Konferencje i szkolenia

