Komunikacja w placówkach medycznych to skomplikowana sieć wzajemnych powiązań, która bardziej przypomina poplątaną pajęczynę niż prostą, hierarchiczną drabinę. Sprawdź, jaka jest rola menedżera w zarządzaniu komunikacją wewnątrz zespołu.
System przekazywania informacji na temat obowiązujących obostrzeń związanych z COVID-19 musi gwarantować dotarcie z przekazem do wszystkich pracowników.
Powinna także istnieć m.in. procedura wsparcia dla pracowników przebywających na kwarantannie lub oczekujących na wynik testu na obecność wirusa SARS-CoV-2.
Lista audytowa pomoże placówce medycznej w weryfikacji poprawności działania procedury i pozwoli opracować ewentualne działania korygujące.
Skontakuj się z Centrum Obsługi Klienta: 22 518 29 29 (Poniedziałek-Piątek: 8:00 - 16:00).
© Wiedza i Praktyka
/WiedzaiPraktyka
/wip
Dołącz do klubu Menedżera Zdrowia Ochrony Zdrowia i korzystaj z benefitów!