Wartość pozyskania nowego pacjenta jest siedmiokrotnie wyższa niż utrzymanie obecnego. Pacjent, który czuje się profesjonalnie traktowany, chętniej powróci. Ważne jest budowanie długotrwałych relacji zwiększających zaangażowanie pacjentów. Odkryj efektywne strategie, które przyniosą korzyści zarówno pacjentom, jak i Twojej placówce medycznej.
Placówki medyczne nieustannie poszukują sposobów na podniesienie standardu świadczonych usług, aby sprostać rosnącym oczekiwaniom pacjentów oraz wyzwaniom stawianym przez postępującą cyfryzację. W centrum tej ewolucji znajdują się nowoczesne technologie, takie jak zaawansowane systemy contact center, voiceboty i chatboty, które umożliwiają nie tylko efektywniejszą komunikację, ale także budują solidne fundamenty dla trwałych relacji z pacjentami, zwiększając ich satysfakcję.
Skontakuj się z Centrum Obsługi Klienta: 22 518 29 29 (Poniedziałek-Piątek: 8:00 - 16:00).
© Wiedza i Praktyka
/WiedzaiPraktyka
/wip
Dołącz do klubu Menedżera Zdrowia Ochrony Zdrowia i korzystaj z benefitów!