Ze względu na coraz częstsze zjawisko naruszania dóbr osobistych lekarzy i placówek medycznych, zamieszczamy przewodnik stanowiący wsparcie dla menedżerów i medyków, których dobra osobiste są naruszane.
Pacjenci coraz częściej decydują się na leczenie w prywatnych placówkach medycznych. Chociaż obecnie placówki medyczne nie muszą obawiać się braku pacjentów, mimo wszystko możesz zastanawiać się, w jaki sposób – chcąc się wyróżnić na rynku – informować o swoich usługach. Sprawdź, co jest dozwolone?
Właściciele centrów medycznych, kadra zarządzająca wciąż postrzegają swoje placówki przez pryzmat oferty usługowej – lekarskiej i diagnostycznej, czyli portfolio, oraz renomy lekarzy. Rzadko dominuje postrzeganie działalności leczniczej przez pryzmat marki placówki. A to właśnie marka (brand) jest tym, co stanowi o sile podmiotu medycznego. Jak o nią dbać?
Skontakuj się z Centrum Obsługi Klienta: 22 518 29 29 (Poniedziałek-Piątek: 8:00 - 16:00).
© Wiedza i Praktyka
/WiedzaiPraktyka
/wip
Dołącz do klubu Menedżera Zdrowia Ochrony Zdrowia i korzystaj z benefitów!