Problematyka reklamowania produktów leczniczych przez lekarzy od lat pozostaje kwestią kontrowersyjną i bywa przedmiotem licznych dyskusji, zwłaszcza w dobie powszechnego dostępu do mediów społecznościowych, w których z reklamą spotykamy się na każdym kroku. Komisja Etyki Lekarskiej Naczelnej Rady Lekarskiej opublikowała swoje stanowisko w tym zakresie. Dowiedz się, co z niego wynika.
Prezydium Naczelnej Rady Lekarskiej zaapelowało do polskiego rządu oraz władz samorządowych o pomoc w sprowadzeniu do naszego kraju kolejnych syryjskich rodzin zagrożonych eksterminacją oraz pomoc w organizacji i finansowaniu ich życia w naszym kraju, w tym wsparcie programu adopcyjnego syryjskich sierot.
Skontakuj się z Centrum Obsługi Klienta: 22 518 29 29 (Poniedziałek-Piątek: 8:00 - 16:00).
© Wiedza i Praktyka
/WiedzaiPraktyka
/wip
Dołącz do klubu Menedżera Zdrowia Ochrony Zdrowia i korzystaj z benefitów!