W trakcie działalności placówki medycznej mogą wystąpić sytuacje związane z obecnością odpadów z papieru i tektury. Zastanów się, czy należy zaangażować pracowników rejestracji, czy zwrócić się do innych osób o pomoc w usunięciu takich odpadów.
Etykieta identyfikacyjna powinna być umieszczona w widocznym miejscu na pojemniku lub worku z odpadami medycznymi i być na nim przez cały okres jego użytkowania - od chwili pierwszego wrzucenia odpadu, aż do jego zamknięcia. Sprawdź, o czym trzeba pamiętać w zakresie oznaczania odpadów.
W placówkach ochrony zdrowia masz do czynienia z szeroką gamą odpadów medycznych. „Wyprodukowane” odpady medyczne mogą być niebezpieczne lub zakaźne. Sprawdź, jak zapewnić bezpieczeństwo osobom mającymi kontakt z nimi.
Skontakuj się z Centrum Obsługi Klienta: 22 518 29 29 (Poniedziałek-Piątek: 8:00 - 16:00).
© Wiedza i Praktyka
/WiedzaiPraktyka
/wip
Dołącz do klubu Menedżera Zdrowia Ochrony Zdrowia i korzystaj z benefitów!