W placówce medycznej nie ma pracownika zajmującego się udostępnianiem dokumentacji medycznej za pośrednictwem poczty elektronicznej. Czy w takiej sytuacji można odmówić dostępu, narzucając konieczność odbioru dokumentacji osobiście w placówce?
Pacjent może wyrazić sprzeciw ustnie albo przez takie zachowanie się, które w sposób niebudzący wątpliwości wskazuje na brak woli poddawania się czynnościom proponowanym przez lekarza. Jak sformułować ten dokument, aby należycie zabezpieczał interesy placówki?
W połowie 2017 roku rodzice 23,5 tys. razy odm ó wili zaszczepienia dzieci. To o 10% więcej niż w 2016 roku. Jak ma postąpić lekarz, gdy spotka go taka sytuacja?
Do placówki ochrony zdrowia trafia cudzoziemiec, który ma europejskie ubezpieczenie zdrowotne, ale nie posługuje się językiem polskim. Czy w takiej sytuacji możesz nie podjąć lub odstąpić od leczenia?
Skontakuj się z Centrum Obsługi Klienta: 22 518 29 29 (Poniedziałek-Piątek: 8:00 - 16:00).
© Wiedza i Praktyka
/WiedzaiPraktyka
/wip
Dołącz do klubu Menedżera Zdrowia Ochrony Zdrowia i korzystaj z benefitów!