Projektowanie systemów teleinformatycznych z myślą o user experience (UX) staje się standardem. Zrozumienie potrzeb użytkowników końcowych, czyli personelu medycznego i pacjentów oraz zapewnienie im intuicyjnej i prostej obsługi systemów, jest kluczowe dla sukcesu ich implementacji. Wysłuchaj wywiadu Tomaszem Walczakiem z firmy Nexus na ten temat.
Stawianie na user experience (UX) w projektowaniu systemów teleinformatycznych przekształca się w branżowy standard. Kluczowe dla powodzenia wdrażania tych systemów jest dobre zrozumienie potrzeb końcowych użytkowników, takich jak personel medyczny i pacjenci, oraz zapewnienie im łatwej i intuicyjnej obsługi. O znaczeniu UX w kontekście systemów medycznych opowiada Tomasz Walczak z firmy Nexus w naszym najnowszym wywiadzie.
Skontakuj się z Centrum Obsługi Klienta: 22 518 29 29 (Poniedziałek-Piątek: 8:00 - 16:00).
© Wiedza i Praktyka
/WiedzaiPraktyka
/wip
Dołącz do klubu Menedżera Zdrowia Ochrony Zdrowia i korzystaj z benefitów!