7 błędów w udzielaniu teleporad – jak ich unikać

/appFiles/site_102/images/autor/JlUzghaRkbsVq7u.jpeg

Autor: Marzena Pytlarz-Pietraszko

Dodano: 31 stycznia 2022
7 błędów w udzielaniu teleporad – jak ich unikać

Teleporady, które w dobie pandemii mogą chronić przed zakażeniem zarówno pacjenta, jak i lekarza, nie zawsze są prostym rozwiązaniem, zwłaszcza pod względem wymogów, które muszą spełnić przychodnie. Dowiedz się, gdzie najczęściej dochodzi do błędów i jak ich unikać.

  • Przychodnie POZ mają obowiązek informowania w przychodni i na stronie internetowej oraz na żądanie pacjenta o warunkach udzielania teleporad.

  • Przed teleporadą lekarz bądź pielęgniarka POZ powinien potwierdzić tożsamość pacjenta.

  • Teleporadę należy przeprowadzić w warunkach gwarantujących poufność. Należy zapewnić przy tym braku dostępu osób nieuprawnionych do informacji przekazywanych za pośrednictwem systemów teleinformatycznych lub systemów łączności.

  • Czytaj więcej na temat telemedycyny i e-usług w SerwisZOZ.pl»

Pozostało jeszcze 87% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl

aktywuj dostęp testowy

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.