Czy w mediach społecznościowych należy oznaczać posty jako autopromocję?

/appFiles/site_102/images/autor/xW4zjyoBXqmZQ8r.jpeg

Autor: Anna Wilińska-Zelek

Dodano: 22 września 2023
Czy w mediach społecznościowych należy oznaczać posty jako autopromocję?

Czy jako placówka medyczna, ukazując swoją działalność, muszę w świetle rekomendacji Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów oznaczać posty jako „autopromocja”?

  • Wprowadzenie rekomendacji dotyczących oznaczania treści reklamowych przez influencerów w mediach społecznościowych wywołało burzliwą dyskusję i miało na celu zapobieżenie wprowadzaniu konsumentów w błąd w zakresie prezentacji treści reklamowych.

  • Rekomendacje dotyczące oznaczania treści reklamowych w mediach społecznościowych obejmują definicje influencerów oraz podkreślają konieczność oznaczania „autopromocji” jako szczególnego rodzaju treści reklamowej.

  • W kontekście placówek medycznych prowadzących działalność w mediach społecznościowych istotne jest, aby jasno oznaczać treści reklamowe i informować użytkowników, że przeglądając dany profil, mają do czynienia z treściami promocyjnymi dotyczącymi konkretnej placówki medycznej.

  • Czytaj też:

Pozostało jeszcze 84% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl

aktywuj dostęp testowy

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.