Jak być dobrym przywódcą w czasie kryzysu
Placówki medyczne i ich liderzy mają do odegrania wyjątkową rolę w pomaganiu społecznościom i osobom fizycznym zarówno podczas kryzysu, jakiego doświadczamy w związku z wojną w Ukrainie, jak i podczas wychodzenia z niego. W takich sytuacjach oczy wszystkich pracowników są skupione na nich. Jak być dobrym przywódcą, mając przed sobą takie wyzwanie?
- Populacje dotknięte skutkami katastrof, również humanitarnych funkcjonują inaczej. Przewlekły stres negatywnie wpływa na relacje z innymi, rozwiązywanie problemów, kreatywne myślenie, zdolność przyswajania informacji. Im dłużej będzie trwała ta sytuacja, tym szybciej może dojść do utraty zaufania, spójności i uprzejmości.
- Niektórzy są tak zmęczeni, że zapominają, jak to jest być empatycznym i skutecznym pracownikiem.
- Skuteczne przywództwo w odbudowie zależy od uzyskania „właściwej” równowagi między konkurencyjnymi między sobą priorytetami a smutną rzeczywistością.
- Czytaj więcej o marketingu w placówce medycznej w SerwisZOZ.pl»
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem (odpowiedź w 48 h)
- Bazę 3500 porad ekspertów, gotowych wzory dokumentów i procedur
- Przywileje z uczestnictwa w Klubie Menedżera Ochrony Zdrowia - rabaty, konferencje, webinary live, e-szkolenia, prezenty
Jeśli masz już konto
Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl
aktywuj dostęp testowyJeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.