Zgody marketingowe a dyrektywa Omnibus: poznaj obowiązki placówek medycznych

/appFiles/site_102/images/autor/lhT7sDKPCFVRo5z.jpeg

Autor: Marcin Sarna

Dodano: 17 lipca 2023
Zgody marketingowe a dyrektywa Omnibus: poznaj obowiązki placówek medycznych

Każdy administrator danych osobowych, który pozyskuje zgody w zakresie marketingu bezpośredniego, musi dostosować się do przepisów dyrektywy Omnibus. W przeciwnym razie nie tylko narusza przepisy RODO, lecz także dopuszcza się czynu nieuczciwej konkurencji. Jakie są obowiązki placówek medycznych w tym zakresie?

Pozostało jeszcze 88% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl

aktywuj dostęp testowy

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
dyrektywa unijna Omnibus