Zdziwienie budzi fakt, że w erze społeczeństwa informacyjnego znaczna część środowiska lekarskiego wciąż sceptycznie podchodzi do możliwości, jakie daje im globalna sieć. Na stronach internetowych, np. znanylekarz.pl, pacjenci mogą odnaleźć wiele przydatnych informacji dotyczących lekarzy specjalistów prowadzących prywatne praktyki lekarskie. Mogą także zasięgnąć opinii innych pacjentów. I tu pojawia się główny problem – nie zawszą są one pozytywne.
Internet to doskonałe narzędzie marketingowe, lecz jak radzić sobie z nieprzychylnymi komentarzami użytkowników sieci o pracy lekarzy czy danej placówki? Trzeba pamiętać, że jest to broń obosieczna, dlatego nie warto pozostawać obojętnym na wypowiedzi użytkowników.
Zakupy z wykorzystaniem aukcji internetowej to nie tylko oszczędność o ok. 20% kosztów, ale i szansa na wynegocjowanie dłuższej gwarancji oraz serwisu pogwarancyjnego, a także lepszych warunków dostawy i płatności dla placówki. Aukcja elektroniczna to – zgodnie z Prawem zamówień publicznych - jeden z dopuszczalnych elektronicznych trybów udzielania zamówień publicznych. Placówki zobowiązane do ogłaszania przetargów publicznych coraz częściej korzystają z tej formy, gdyż pozwala ona na oszczędności w wysokości ok. 20%.
Skontakuj się z Centrum Obsługi Klienta: 22 518 29 29 (Poniedziałek-Piątek: 8:00 - 16:00).
© Wiedza i Praktyka
/WiedzaiPraktyka
/wip
Dołącz do klubu Menedżera Zdrowia Ochrony Zdrowia i korzystaj z benefitów!