Polscy lekarze nie spełniają oczekiwań pacjentów, choć tak wiele mówi się dziś o roli efektywnej komunikacji czy nawet o budowaniu relacji, marketingu relacji. Tak wynika z raportu OECD Health at a Glance 2015 pokazującego, jak pacjenci oceniają lekarzy przyjmujących ich w szpitalach czy przychodniach rejonowych.
W Polsce niecałe 59,6% pacjentów jest zadowolonych z czasu poświęconego im przez lekarza na rozmowę o chorobie i przebiegu leczenia. Wydawać by się mogło, że nie jest to tak mało, ale wskaźnik ten przekracza 85%. W krajach OECD, na czele z Wielką Brytanią, Holandią, Niemcami, Czechami (w których przekracza 97%), Portugalią (96,3%), Luksemburgiem (97,5%) czy Belgią (97,5%).
Skontakuj się z Centrum Obsługi Klienta: 22 518 29 29 (Poniedziałek-Piątek: 8:00 - 16:00).
© Wiedza i Praktyka
/WiedzaiPraktyka
/wip
Czy chcesz otrzymywać powiadomienia o zmianach prawnych, webinariach i promocjach?
Wyrażając zgodę na otrzymywanie powyższych powiadomień, oświadczam iż zapoznałem/am się z Regulaminem usługi i zgadzam się na stosowanie jego postanowień.