Reklamą nazywamy takie działania (skierowane do potencjalnych klientów), które mają na celu przedstawienie oferowanego produktu bądź usługi w taki sposób, żeby ludzie chcieli za nie zapłacić. Jak wygląda kwestia reklamy w przypadku produktu leczniczego? Jakie działania możemy podjąć, a jakich unikać?
Pacjenci coraz częściej decydują się na leczenie w prywatnych placówkach medycznych. Chociaż obecnie placówki medyczne nie muszą obawiać się braku pacjentów, mimo wszystko możesz zastanawiać się, w jaki sposób – chcąc się wyróżnić na rynku – informować o swoich usługach. Sprawdź, co jest dozwolone?
Skontakuj się z Centrum Obsługi Klienta: 22 518 29 29 (Poniedziałek-Piątek: 8:00 - 16:00).
© Wiedza i Praktyka
/WiedzaiPraktyka
/wip
Dołącz do klubu Menedżera Zdrowia Ochrony Zdrowia i korzystaj z benefitów!