Pacjenci coraz częściej korzystają z aplikacji mObywatel, z której mogą udostępnić widok swojego dowodu osobistego. Sprawdź, czy dla placówek medycznych to wystarczający sposób ustalenia tożsamości pacjenta, np. w celu wydania mu dokumentacji medycznej lub wyników badań.
Czy można udzielać informacji o stanie zdrowia pacjentowi przez telefon? Jakie warunki musisz spełnić, aby było to możliwe? Jak zweryfikować tożsamość pacjenta? Co mówi na ten temat kodeks branżowy w ochronie zdrowia? Dowiedz się, co radzi nasz ekspert, Agnieszka Sztuwe, radca prawny z Kancelarii Naworska Marszałek sp.k. w Toruniu (nagranie dokonane przed 30 września 2018 r.).
Skontakuj się z Centrum Obsługi Klienta: 22 518 29 29 (Poniedziałek-Piątek: 8:00 - 16:00).
© Wiedza i Praktyka
/WiedzaiPraktyka
/wip
Dołącz do klubu Menedżera Zdrowia Ochrony Zdrowia i korzystaj z benefitów!