Dobre opinie pacjentów – jak je wykorzystać w marketingu
Pozytywne opinie klientów to potężne narzędzie marketingowe. Jak zatem wykorzystać potencjał, który zawierają opinie klienta, aby nie tylko wzmocnić wizerunek placówki medycznej, ale też zyskać dodatkowe korzyści?
Z artykułu dowiesz się
- skąd pozyskiwać opinie pacjentów
- w jakiej formie zamieszczać opinie pacjentów
- czy uzyskiwać zgodę na publikację
Czytaj więcej o marketingu w placówce medycznej w SerwisZOZ.pl»
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem (odpowiedź w 48 h)
- Bazę 3500 porad ekspertów, gotowych wzory dokumentów i procedur
- Przywileje z uczestnictwa w Klubie Menedżera Ochrony Zdrowia - rabaty, konferencje, webinary live, e-szkolenia, prezenty
Jeśli masz już konto
Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl
aktywuj dostęp testowyJeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.