Dobre opinie pacjentów – jak je wykorzystać w marketingu

/appFiles/site_102/images/autor/JlUzghaRkbsVq7u.jpeg

Autor: Marzena Pytlarz-Pietraszko

Dodano: 3 sierpnia 2021
Dobre opinie pacjentów – jak je wykorzystać w marketingu

Pozytywne opinie klientów to potężne narzędzie marketingowe. Jak zatem wykorzystać potencjał, który zawierają opinie klienta, aby nie tylko wzmocnić wizerunek placówki medycznej, ale też zyskać dodatkowe korzyści?

Z artykułu dowiesz się

  • skąd pozyskiwać opinie pacjentów

  • w jakiej formie zamieszczać opinie pacjentów

  • czy uzyskiwać zgodę na publikację

Czytaj więcej o marketingu w placówce medycznej w SerwisZOZ.pl»

Pozostało jeszcze 91% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl

aktywuj dostęp testowy

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.