Centrum e-Zdrowia rozwija Platformę Usług Inteligentnych (PUI), która umożliwi szybkie przesyłanie obrazów medycznych do analizy AI. Placówki jednym kliknięciem prześlą badanie, a zanonimizowany obraz trafi do usługobiorcy. Po opisie wynik wróci na platformę, gdzie dodane zostaną dane pacjenta, a gotowy raport zostanie odesłany. PUI ma ułatwić dostęp do AI w diagnostyce obrazowej i usprawnić ocenę badań.
Działania marketingowe są niezbędne do efektywnego funkcjonowania na komercyjnym rynku usług zdrowotnych. Już dziś placówki medyczne muszą traktować marketing jako niezbędny element w zarządzania działalnością medyczną.
W ostatnich miesiącach tego niezwykłego roku pandemii w kontekście zarządzania w ochronie zdrowia częściej mówi się o podejmowaniu decyzji, czy i na jakich zasadach przywrócić działalność, czy udało się – i z jakim skutkiem – wdrożyć telemedycynę, jakie wzrosły koszty funkcjonowania w czasie koronawirusa i na ile spadła rentowność. Jak reagować na nowe oczekiwania pacjentów?
W ochronie zdrowia występuje zjawisko kanibalizacji. Odnosi się ono do zmniejszenia wielkości sprzedaży, przychodów ze sprzedaży usług lub udziału w rynku. Ocena poziomu tego zjawiska pozwala lepiej zarządzać ofertą. i lepiej spełnić oczekiwania pacjentów. Sprawdź, jak analizować portfolio.
Ministerstwo Finansów przy interpretowaniu zasad rozliczania podatku VAT w ochronie zdrowia skłania się ku ograniczaniu prawa do stawki zwolnionej. Obecnie wskazano reguły stosowania jej do świadczeń około medycznych związanych z usługami medycznymi. Sprawdź, które usługi mogą korzystać ze zwolnienia, a które nie.
Mała placówka, żeby zapewnić właściwe leczenie i pielęgnację pacjentów oraz ciągłość procesu udzielania świadczeń zdrowotnych może współdziała z innymi podmiotami wykonującymi działalność leczniczą. O czym musisz pamiętać, podejmując współpracę z podwykonawcą?
Z myślą o potrzebach zdrowotnych naszych pacjentów stale inwestujemy w zaawansowane rozwiązania technologiczne. Elektroniczna dokumentacja medyczna prowadzona jest od początku istnienia firmy. Już w latach 90-tych ubiegłego wieku dostęp do dokumentacji medycznej pacjenta Medicover był możliwy z każdego miejsca - wywiad z Pawłem Kacprzykiem, prezesem zarządu Medicover Polska.
Najlepiej zaprojektowane szpitale łączy jedno – wszystkie wspierają proces leczenia. Osiągnęły to dzięki dobranej kolorystyce wnętrz, maksymalnemu wykorzystaniu naturalnego oświetlenia, ale przede wszystkim – umożliwieniu pacjentom kontaktu z naturą, choćby w postaci widoku z okna.
Serwis e-POLMED jest platformą internetową umożliwiającą uzyskanie porad doświadczonych lekarzy różnych specjalności, bez konieczności wychodzenia z domu, zwalniania się z pracy czy rezygnacji z trwającej właśnie podróży. Zastosowanie nowoczesnego rozwiązania, jakim jest wideokonsultacja, zapewnia prywatną i bezpieczną, a przy tym poufną – co gwarantujemy - rozmowę z lekarzem - wywiad z Romualdem Magdoniem, wiceprezesem zarządu POLMED S.A. - centrala w Starogardzie Gdańskim.
Skontakuj się z Centrum Obsługi Klienta: 22 518 29 29 (Poniedziałek-Piątek: 8:00 - 16:00).
© Wiedza i Praktyka
/WiedzaiPraktyka
/wip
Dołącz do klubu Menedżera Zdrowia Ochrony Zdrowia i korzystaj z benefitów!