Jakie nowe usługi oferować w czasach pandemii

/appFiles/site_102/images/autor/4yzTfe3isHXqnCu.jpeg

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

Dodano: 17 listopada 2020
Jakie nowe usługi oferować w czasach pandemii

W ostatnich miesiącach tego niezwykłego roku pandemii w kontekście zarządzania w ochronie zdrowia częściej mówi się o podejmowaniu decyzji, czy i na jakich zasadach przywrócić działalność, czy udało się – i z jakim skutkiem – wdrożyć telemedycynę, jakie wzrosły koszty funkcjonowania w czasie koronawirusa i na ile spadła rentowność. Jak reagować na nowe oczekiwania pacjentów?

Zdecydowanie rzadziej tematem jest rynek usługobiorców, czyli pacjentów, który w dobie pandemii znacznie się w tym czasie zmienił. Warto się temu przyjrzeć w swojej okolicy, wśród lokalnej społeczności, a nie jedynie bazować na wiedzy wyniesionej z prób kontaktu z placówką dotychczasowych pacjentów.

Czytaj więcej o marketingu w placówce medycznej w SerwisZOZ.pl»

Pozostało jeszcze 92% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl

aktywuj dostęp testowy

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.