Jak się bronić przed roszczeniami z tytułu zakażeń pacjentów

Dodano: 10 czerwca 2020
Jak się bronić przed roszczeniami z tytułu zakażeń pacjentów

Pacjenci, którzy przebywali w szpitalu, coraz częściej wnoszą roszczenia z tytułu szkód zakażeń, które doprowadzają do powstania komplikacji w procesie leczenia albo wywołują kolejne zachorowanie. Warto o tym przypomnieć w czasach koronawirusa i sprawdzić, jak możesz się bronić.

Nawet jeśli statystyki potwierdzają, że szpital często jest źródłem zakażenia, nie oznacza to, że w każdym przypadku roszczenia pacjenta są uzasadnione. Szpital nie tylko ze względu na interes finansowy, ale także w celu ewentualnego usprawnienia swoich procedur, powinien przeanalizować każdy przypadek zgłoszonego roszczenia, by ustalić jak się bronić, jakich używać argumentów i jakie są szanse powodzenia tej obrony.

Pozostało jeszcze 90 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Skorzystaj z bezpłatnego 24h dostępu do zasobów SerwisuZOZ.pl


Aktywuj 24-godzinny okres testowy

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.