Czy w dobie pandemii należy tworzyć wieloletnie strategie

/appFiles/site_102/images/autor/4yzTfe3isHXqnCu.jpeg

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

Dodano: 18 lutego 2021
Czy w dobie pandemii należy tworzyć wieloletnie strategie

Rok 2020 był ciężki dla właścicieli i szefów placówek medycznych – większość z nich działała w ograniczonym wymiarze. Kadra zarządzająca w 2021 roku liczy na poprawę wskaźników finansowych i na powrót do planowania, myślenia perspektywicznego, innego niż codzienne wiązanie końca z końcem. Jak w tym czasie opracowywać strategie?

Choć pandemia wymusiła zmiany w stylu zarządzania, a praca online zmieniła na trwałe relacje z pracownikami, nie jest to jednak codzienność każdej organizacji. Nie każdy szef wciąż umie zaufać tym, których nie ma „na oku”, nie każdy czuje się kierownikiem, nie widząc zespołu.

Czytaj więcej o marketingu w placówce medycznej w SerwisZOZ.pl»

Pozostało jeszcze 94% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl

aktywuj dostęp testowy

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.