Jakie umiejętności musi mieć pracownik rejestracji, aby dobrze reprezentować placówkę

/appFiles/site_102/images/autor/lL2PEY9gptsvbfz.jpeg

Autor: Agnieszka Sieńko

Dodano: 14 marca 2020
Jakie umiejętności musi mieć pracownik rejestracji, aby dobrze reprezentować placówkę

Rejestracja w placówce medycznej to miejsce, do którego pacjenci przychodzą nie tylko umówić wizytę, lecz także po informację, dlatego jej pracownicy muszą dysponować odpowiednią, fachową wiedzą. Sprawdź, jaką wiedzę muszą mieć osoby pracujące na tym stanowisku.

Nawet jeżeli rejestracja nie udostępnia pacjentom dokumentacji medycznej, to pracownik powinien umieć udzielić im wszelkiej pomocy w tym zakresie, czyli pokierować do właściwego miejsca i przekazać właściwe informacje organizacyjne.

Pozostało jeszcze 86 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Skorzystaj z bezpłatnego 24h dostępu do zasobów SerwisuZOZ.pl


Aktywuj 24-godzinny okres testowy

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.