Jakie umiejętności musi mieć pracownik rejestracji, aby dobrze reprezentować placówkę
Rejestracja w placówce medycznej to miejsce, do którego pacjenci przychodzą nie tylko umówić wizytę, lecz także po informację, dlatego jej pracownicy muszą dysponować odpowiednią, fachową wiedzą. Sprawdź, jaką wiedzę muszą mieć osoby pracujące na tym stanowisku.
Nawet jeżeli rejestracja nie udostępnia pacjentom dokumentacji medycznej, to pracownik powinien umieć udzielić im wszelkiej pomocy w tym zakresie, czyli pokierować do właściwego miejsca i przekazać właściwe informacje organizacyjne.
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem (odpowiedź w 48 h)
- Bazę 3500 porad ekspertów, gotowych wzory dokumentów i procedur
- Przywileje z uczestnictwa w Klubie Menedżera Ochrony Zdrowia - rabaty, konferencje, webinary live, e-szkolenia, prezenty
Jeśli masz już konto
Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl
aktywuj dostęp testowyJeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.