Zmiany dotyczące zawartości znaków identyfikacyjnych pacjentów w szpitalu mają zwiększyć bezpieczeństwo pacjentów, ograniczyć pomyłki w procesie identyfikacji chorych i wszelkie zdarzenia niepożądane w tym zakresie. Sprawdź, co się zmieniło.
W wyjątkowych sytuacjach placówki szpitalne mogą ograniczyć prawa pacjenta. Jednak wtedy zarówno lekarz, jak i kierownik podmiotu leczniczego, korzystający z możliwości niezastosowania lub ograniczenia praw pacjenta, muszą być przygotowani na konieczność uzasadnienia swoich decyzji. Sprawdź, kiedy dopuszczalne jest ograniczenie praw pacjenta.
Skontakuj się z Centrum Obsługi Klienta: 22 518 29 29 (Poniedziałek-Piątek: 8:00 - 16:00).
© Wiedza i Praktyka
/WiedzaiPraktyka
/wip
Dołącz do klubu Menedżera Zdrowia Ochrony Zdrowia i korzystaj z benefitów!