Jak kierownik rejestracji może sobie radzić z nieuczciwymi pracownikami

/appFiles/site_102/images/autor/GMCLogd4HlmJeDy.png

Autor: Katarzyna Łempicka

Dodano: 14 marca 2020
Jak kierownik rejestracji może sobie radzić z nieuczciwymi pracownikami

Kradzieże, leczenie rodziny za darmo lub poza kolejnością, doliczanie nieprzepracowanych godzin, tworzenie nieprzyjaznej atmosfery w miejscu pracy, oglądanie filmów na Netflix w czasie pracy - to tylko kilka przykładów nieuczciwego zachowania, z jakim możesz się spotkać ze strony pracowników rejestracji. Jak kierownik rejestracji może sobie radzić z takimi sytuacjami?

Wśród takich przypadków mogą znaleźć się zarówno zdarzenia wynikające z przekroczenia prawa, jak i  takie, które nie wiążą się z odpowiedzialnością karną.

Pozostało jeszcze 93% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl

aktywuj dostęp testowy

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.