Czy NFZ może ukarać placówkę za brak teleporady w ciągu doby

Po zmianie przepisów problemem może być możliwość zrealizowania teleporady w terminie przypadającym na następny dzień roboczy po zgłoszeniu pacjenta. Jeżeli pacjent zgłosi potrzebę odbycia teleporady we wtorek, wówczas powinien mieć możliwość skorzystania z porady już w środę. Czy NFZ może ukarać placówkę za brak teleporady w ciągu doby?
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- jakie mogą być konsekwencje nieudzielenia teleporady w terminie przypadającym na następny dzień roboczy po zgłoszeniu pacjenta
- czy NFZ ma możliwość nałożenia kary umownej
- czy każde naruszenie udzielania świadczeń w ramach POZ może spełniać kryteria umożliwiające nałożenie kary umownej
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem za pośrednictwem redakcji
- Bazę 3000 porad ekspertów, gotowych wzorów dokumentów i procedur
Jeśli masz już konto
Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.
Podobne artykuły
Zobacz również
Konferencje i szkolenia
