Jak pracownicy rejestracji mogą skutecznie komunikować się z personelem medycznym

/appFiles/site_102/images/autor/ZeB5W41G3xnNlYL.jpeg

Autor: Katarzyna Łempicka

Dodano: 14 marca 2020
Jak pracownicy rejestracji mogą skutecznie komunikować się z personelem medycznym

W placówce medycznej łatwo o napięte sytuacje i konflikty z udziałem pracowników rejestracji. Występują zarówno w kontakcie między rejestratorkami medycznymi a pacjentami, jak i między rejestratorkami medycznymi a pozostałym personelem. Tymczasem poprawna komunikacja rejestratorek z lekarzem czy pielęgniarką jest podstawą sprawnego działania każdej placówki medycznej. Jak skutecznie komunikować się z personelem, aby unikać sytuacji konfliktowych?

Na co dzień zapewne spotykasz się z sytuacjami, które wywołują napięcie w zespole, którym zarządzasz, a dotyczą one współpracy z personelem medycznym. Czy znane są ci takie sytuacje z codziennej pracy?

Pozostało jeszcze 91% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl

aktywuj dostęp testowy

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.