Jak usprawnić obsługę pacjentów w dobie pandemii

/appFiles/site_102/images/autor/10FQSmeCiqNBzcb.jpeg

Autor: Anna Karkut

Dodano: 1 grudnia 2020
Jak usprawnić obsługę pacjentów w dobie pandemii

W dobie pandemii zadaniem menedżerów jest zorganizowanie funkcjonowania placówek opieki zdrowotnej w taki sposób, aby przy uwzględnieniu warunków lokalowych, dostępnych środków materialnych oraz charakteru i zakresu udzielanych świadczeń zapewnić bezpieczeństwo pacjentom i personelowi. Oto, co możesz zrobić.

Prowadzenie działalności leczniczej w czasie pandemii to duże wyzwanie dla zarządzających. Zastosowanie się do zmieniających się zaleceń, wytycznych i schematów postępowania, wdrożenie w życie przepisów obowiązujących od następnego dnia po ich opublikowaniu wymaga elastycznego i kreatywnego podejścia do procesu udzielania świadczeń. 

Pozostało jeszcze 93 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.