Znaczenie komunikacji w dobie pandemii

/appFiles/site_102/images/autor/4yzTfe3isHXqnCu.jpeg

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

Dodano: 3 czerwca 2020
Znaczenie komunikacji w dobie pandemii

W czasie epidemii musisz zwrócić szczególną uwagę na sposób komunikacji z pacjentami – nie wystarczą tylko informacje na drzwiach przychodni i w Internecie. Koniecznie zadbaj o dostępność rejestracji telefonicznej, jeśli to możliwe, uruchom teleporady dla pacjentów. Sprawdź, co jeszcze możesz zrobić.

Ze względu na specyfikę funkcjonowania obecnie placówki medyczne to takie, które w ramach realizacji kontraktów NFZ przyjmują pacjentów z różnymi problemami zdrowotnymi bez zmian, takie, które wybrano jako wyspecjalizowane do obsługi pacjentów z COVID-19, i te, w tym przychodnie rejonowe i większość NZOZ-ów, które zamknięto do odwołania.

Czytaj więcej na temat praw pacjentów w SerwisZOZ.pl»

Pozostało jeszcze 93% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl

aktywuj dostęp testowy

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.