Czy jesteś ciekawy, jak lekarz powinien postępować wobec agresywnego pacjenta? A może chciałbyś dowiedzieć się, jak skutecznie porozumiewać się z trudnym pacjentem? Jeśli tak, mamy dla Ciebie doskonałą propozycję – książkę pt. „Prawa i obowiązki lekarza wobec roszczeniowego pacjenta” z rabatem dla członków Klubu Menedżera Ochrony Zdrowia.
Dzięki książce „Prawa i obowiązki lekarza wobec roszczeniowego pacjenta”:
poznasz kluczowe informacje dotyczące praw i obowiązków lekarza wobec roszczeniowego pacjenta zgodne z obowiązującymi przepisami,
zyskasz praktyczne wskazówki dotyczące komunikacji z pacjentem i radzenia sobie ze stresem w trudnych sytuacjach, pomocne w skutecznym zarządzaniu emocjami i utrzymaniu profesjonalizmu,
poznasz swoje prawa jako lekarza i obowiązki względem pacjenta, co pomoże Ci uniknąć potencjalnych konfliktów.
Nie zwlekaj! Zamów książkę „Prawa i obowiązki lekarza wobec roszczeniowego pacjenta” z 35% rabatem dla klubowiczów. Nie przegap okazji, aby stać się ekspertem w e-zdrowiu i bezpieczeństwie danych pacjentów. Ta książka może odmienić Twoje spojrzenie na przyszłość medycyny.
Pozostało jeszcze 48% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
Aktualne informacje o zmianach prawnych
Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem (odpowiedź w 48 h)
Bazę 3500 porad ekspertów, gotowych wzory dokumentów i procedur
Przywileje z uczestnictwa w Klubie Menedżera Ochrony Zdrowia - rabaty, konferencje, webinary live, e-szkolenia, prezenty
Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu,możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu. Wyślij SMS o treści: WPR na numer 92568. Otrzymasz zwrotnego sms'a z kodem, który wpisz w poniższe pole. Koszt SMSa: 25 zł netto (30.75 zł brutto)