W dobie rosnących zagrożeń, łatwego dostępu do wiedzy, coraz większej świadomości i roszczeniowości pacjentów korygowanie błędów bez zapobiegania ich wystąpieniu na dłuższą metę nie ma racji bytu. Od placówek medycznych oczekuje się bezpieczeństwa. Jest to zarazem podstawowe prawo przysługujące pacjentowi. Sprawdź, jak go zapewnić.
Wiele placówek medycznych nie łączy zagrożeń ze strategią, lecz traktuje zarządzanie nimi jako osobną funkcję. Analizy wskazują, że to błąd. Zarządzanie ryzykiem trzeba włączyć w strategię organizacji i uwzględnić w modelu biznesowym. O tym w najnowszym dodatku „Akademia Menedżera”.
Nie istnieje jedna metoda, strategia czy program, które całkowicie uchronią placówkę medyczną przed nieprzewidzianymi wydarzeniami. Istnieje jednak wiele czynników, które skutecznie je zminimalizują, m.in. konkretne cechy ekipy zarządzającej. O tym w najnowszym dodatku „Akademia Menedżera”.
Skontakuj się z Centrum Obsługi Klienta: 22 518 29 29 (Poniedziałek-Piątek: 8:00 - 16:00).
© Wiedza i Praktyka
/WiedzaiPraktyka
/wip
Dołącz do klubu Menedżera Zdrowia Ochrony Zdrowia i korzystaj z benefitów!