Szkolenie będzie dostępne w październiku!
Szkolenie dostarczy Ci wiedzę na temat kluczowych elementów systemu zarządzania jakością, takich jak identyfikacja i zarządzanie ryzykiem zdarzeń niepożądanych, nadzór nad kluczowymi procesami oraz skuteczne wdrażanie procedur monitorujących. Dowiesz się, jak efektywnie planować i przeprowadzać szkolenia dla personelu, monitorować satysfakcję pacjentów oraz regularnie oceniać wskaźniki jakości, aby podejmować działania naprawcze na czas. Otrzymasz konkretne, praktyczne wskazówki, które ułatwią Ci wdrożenie i utrzymanie systemów zarządzania jakością, zapewniając zgodność z obowiązującymi terminami.
Skuteczne wdrożenie systemu zarządzania jakością to nie tylko formalność, ale realna szansa na usprawnienie działania placówki. Kluczowy jest dobry plan i wybór odpowiedniego konsultanta. Sprawdź, na co zwrócić uwagę, by uniknąć błędów i osiągnąć trwałe korzyści!
Skontakuj się z Centrum Obsługi Klienta: 22 518 29 29 (Poniedziałek-Piątek: 8:00 - 16:00).
© Wiedza i Praktyka
/WiedzaiPraktyka
/wip
Dołącz do klubu Menedżera Zdrowia Ochrony Zdrowia i korzystaj z benefitów!