Gdy zamierzasz umieścić zdjęcie lekarza bądź personelu medycznego na stronie internetowej placówki, koniecznie uzyskaj zgodę na przetwarzanie w ten sposób danych osoby, której wizerunek ma być wykorzystany. Jakie jeszcze masz obowiązki w zakresie ochrony wizerunku?
Na konkurencyjnym rynku usług medycznych coraz trudniej skutecznie się wyróżnić. Świetna infrastruktura czy nowocześnie wyposażone gabinety już nie wystarczą. Liczą się wysokiej klasy specjaliści, pasjonaci, gotowi z zaangażowaniem włączać się w działania tworzące wizerunek placówki. W co warto ich zaangażować?
Lekarze nie mogą brać udziału w reklamach – dotyczy to nie tylko produktów leczniczych, czego zabrania Prawo farmaceutyczne, ale także wszelkich innych produktów, włącznie z wyrobami medycznymi czy suplementami diety.
Wraz z rosnącą świadomością marketingową wielu lekarzy specjalistów oraz konkurencyjnym rynkiem (szczególnie w największych miastach) rośnie zainteresowanie działaniami wizerunkowymi, o których – nieco na wyrost – można powiedzieć, że rozwijają personal branding, silną markę lekarza, której wszakże nie sposób promować konwencjonalnie (jak w innych zawodach) ze względu na restrykcyjne ograniczenia prawne.
Skontakuj się z Centrum Obsługi Klienta: 22 518 29 29 (Poniedziałek-Piątek: 8:00 - 16:00).
© Wiedza i Praktyka
/WiedzaiPraktyka
/wip
Dołącz do klubu Menedżera Zdrowia Ochrony Zdrowia i korzystaj z benefitów!